Kies de workshop op de dag dat je naar het Bloom Event komt.
Meer dan 2 miljoen bedrijven zijn actief op Instagram en maar liefst 5 miljoen Nederlanders gebruiken dit platform dagelijks. Hoe val je dan nog op in die massa en hoe trek je jouw ideale doelgroep aan? Tijd om jouw personal branding nog krachtiger neer te zetten!
In deze sessie van 45 minuten gaan we met een klein groepje ondernemers jouw Instagram account onder de loep nemen. Mijn aanpak is altijd heel persoonlijk waardoor je echt gepersonaliseerde adviezen krijgt.
👌 “Hele goede adviezen en feedback.” – Sophie
👀 “Met haar oog voor detail en expertise heeft ze waardevolle feedback gegeven.” – Renée
🤿 “Ze duikt echt in wat je doet en dat voelt zo waardevol.” – Lenny
✍️ “Haar kennis en ideeën resulteerden in concrete verbeterpunten waarmee ik aan de slag kan.” – Mayee
❤️🔥 “Haar grote kracht is dat zij zich volledig inzet voor jouw onderneming & alle tijd neemt om je verder te helpen.” – Jolande
💡 “Claudia is echt een ideeënfabriek. Haar tips en ideeën zijn echt goud waard.” – Anja
💬 “Ik kreeg van de deelnemers alleen maar lovende kritieken over Claudia’s training.” – Esmée
💌 “Ik hou van Claudia’s oprechte betrokkenheid.” – Nele
🎉 “Haar enthousiasme werkt aanstekelijk.” – Esther
Al sinds 2012 zit ik op Instagram en heb ik het platform door de jaren heen zien veranderen. Voor mij was dit dé plek waar ik mezelf kon zijn en delen wat ik leuk vond.
Tijdens mijn studie heb ik mij gespecialiseerd in social media en heb ik uniek onderzoek gedaan naar productplacement op Instagram door Influencers.
Met mijn masterdiploma hoopte ik bij een social media bureau te kunnen starten, maar onverwachts kwamen er verschillende uitdagingen op mijn pad. Vanwege de coronacrisis verloor ik mijn bijbaan, belandde ik thuis met een tijdelijke WW-uitkering en kon ik geen passende baan vinden.
Ik besloot daarom mijn expertise vrijwillig in te zetten voor de Voedselbank Rotterdam. Ik ervaarde de kracht van online zichtbaarheid en zette de spannende stap om hier ook kleine ondernemers mee te helpen.
Doordat ondernemen nooit mijn ambitie was, was ik eerst bang dat ik ‘de zoveelste’ expert zou zijn. Ik wilde het op mijn eigen manier aanpakken. Ik ontdekte mijn unieke kwaliteiten en werd authentiek zichtbaar op Instagram.
Nu vind ik het super leuk om mijn enthousiasme, kennis & ideeën met ondernemers te delen. Met mijn persoonlijke aanpak moedig ik jou aan om jezelf op jouw manier te laten zien op Instagram.